We hebben ons sinds 1978 ontwikkeld van delicatessenwinkel tot toonaangevend bedrijf in horeca- en retailconcepten. Vanuit ons hoofdkantoor werken we hard en met veel plezier om Vermaat steeds meer op de kaart te zetten als dé partner voor horeca op maat. Lekker bezig!
We noemen ons hoofdkantoor trouwens eigenlijk ‘het servicekantoor'. En dat is niet voor niets: we ondersteunen met volle overgave onze locaties en collega's door het hele land. Ook hier zijn we servicegericht!
Naast de onboarding, HACCP en allergenen trainingen, kunnen alle medewerkers van ons servicekantoor een intern opleidingsprogramma volgen gericht op persoonlijk leiderschap. Het programma gaat over leiding, authenticiteit en regie nemen over jezelf. Onderzoeken waar jij staat in jouw leven en of dat wel is wat jij wil en waar je in uitblinkt.
Ook kun je als nice to have een BHV cursus, diverse online modules en een persoonlijke vakopleiding volgen die bij jouw specialistische rol past.
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.