Ligt het netwerk plat? Gewoon even opnieuw opstarten joh...

Nee dus. Nu ben jij aan zet. Want jij bent een professional. Jij weet wat je doet. Jij lost effectief en efficiënt IT-vraagstukken op.
Ga jij altijd voor de ideale oplossing? En wil jij de beste worden in je vak? Dat kan bij ons! Maak kennis met het leukste horecabedrijf van Nederland.

Telefoon!
Die gaat vaak. Want onze IT-afdeling is altijd telefonisch bereikbaar, daar zorg jij wel voor. Samen met je collega’s ga je op zoek naar de beste oplossingen voor gemelde problemen en uitdagingen. Zo ondersteun jij de ruim 300 locaties van Vermaat met jouw service en dienstverlening. Jij bent onze vraagbaak!

Maar er is meer. On site support op ons hoofdkantoor, locaties bezoeken om te troubleshooten, werkplekbeheer en sparren met interne en externe IT-teams en leveranciers. Klinkt goed, toch?

Kortom: jij bent het centrale aanspreekpunt en die rol is je op het lijf geschreven.



181102_Werkenbij_V1_kerst.png




Krijg je hier ‘trek’ van?

Dan moet je toch eens langskomen in IJsselstein. Want daar vind je:

  • Een dynamische functie voor 40 uur per week (mbo-niveau)
  • Een groeiend (horeca)bedrijf
  • Alle ruimte voor jouw creativiteit en oplossingen
  • Elke keer een ander project, want onze locaties zijn stuk voor stuk uniek
  • Een gezellig jong team van 4 collega’s met humor

 
Aangenaam!
Ben jij onze nieuwe IT Helpdeskmedewerker?

Bekijk de vacature hieronder voor de uitgebreide functieomschrijving.